Sing Out band

Sing Out

Sing Out is ontstaan in 2013.
Naar aanleiding van de “Sing Out”, het 1x per maand samen zingen na de kerkdienst uit Opwekking en Evangelische liedbundel is de gedachte ontstaan om ook met een bandje de samenzang te begeleiden bij de kerkdiensten.
Zo werd de naam algauw Sing Out.
Vanaf die tijd begeleiden we de samenzang 1x per maand in de morgendienst.
In Coronatijd heeft Sing Out iedere zondagmorgen gespeeld en gezongen, om zo toch in de kerk de lofzang gaande te houden.
De psalmen en gezangen worden begeleidt door het orgel. Liederen uit de ELB, Opwekking of liederen van Sela worden begeleidt door Sing Out.
Nu kijken we of de liturgie het toelaat of we wel of niet met Sing Out spelen en zingen in de zondagse dienst.
Sing Out speelt en zingt ook bij de maandelijkse Praise & Prayer bijeenkomsten op zondagavond.
Ook zingen we wel eens elders, b.v. Ziekenhuis St. Jansdal, Katholieke Kerk in Putten, Hospice Ermelo, op trouwerijen en bij de Inloop in Putten.

plaatje van singout voor site 2

Sing Out bestaat uit:
Zang: Annette Krijgsman, Henrieke Schuiteman, Bea van Blotenburg, Arie van der Linde, Marije Hooijer, Reijer Wentzel, Maja van Gink, Trudy Bouw.
Dwarsfluit: Roos Blom.
Gitaar: Netty Dellebeke.
Piano: Kees van Gink.
Wim Bouwman en Martin Schuiteman spelen ook wel eens op piano mee met Sing Out.
Voor meer info stuur een mail naar muza@gereformeerdekerkgarderen.nl

laatst bijgewerkt 8-22